~when i'm dealing with human i learn empathy, happiness and joy. when i'm dealing with animal i learn compassion, tolerance and forgiveness which is for me humanity. -farhanah noah

Thursday, 13 January 2011

~pENjUaL MiMpI bErMimPi........





saya suka berangan....


favourite angan2 saya adalah bila sy melintas jalan atau menunggu bus mahupun teksi.... dtg seorang lelaki kacak muda tough lg bergaya memandu ferari menegur saya lantas mahu berkenalan... dh tentu rasenye bez dan berusaha sedaya upaya untuk mengawal pernafasan supaya x kantoi hidung menjadi kembang selebar tempayan.... oh alangkah......

tp hakikat rakyat malaysia yg memandu ferari adalah tergolong dari lelaki yg tua serta berperut boroi atau mempunyai kewarganegaraan singapura dh pasti tua serta laki org... adapun yg muda adalah perempuan yg memang la xkn menegur saya melainkan mereka adalah lesbian yg percaya sy menarik... 

kalao ada pn lelaki seperti yg sy sebutkan di perenggan pertama td pastilah tidak mungkin beliau akan menegur saya hatta memandang suku mata sekalipun kerana apa la saya ini...

ya tuan tuan dan puan puan sy hanya mampu berangan angan.......

 yela name pn berangan kn...



No comments: