~when i'm dealing with human i learn empathy, happiness and joy. when i'm dealing with animal i learn compassion, tolerance and forgiveness which is for me humanity. -farhanah noah

Sunday, 23 January 2011

~aDvAnCe BiGdAy PaRt II & BiGdAy ItSeLf.........


after the three of us celebrated my birthday then it is time to go home.... Lina back to hers and Nurish back to him... me? im going to my aunt... yeahh of course... my 2nd home..... that night was a tiring night... arrived around 9++pm.... mayb because of the interview pressure.... it is tiring walking in 4inches heels waiting for train and cab....
the next day my aunt belanje mkn kt jombali... ouhhh... tmpt tu bes... cozy n sesuai untuk family..... 



 silang beef kuey tiaw... omg sedapppppp kau...... kuah die dibuat dr stok daging lembu... die mcm kueytiaw kantonis cume beza die guna topping daging silang n kuah die stok daging yg dipekatkan.... marvellous!!!!! daging silang ni name masakan daging tu la.... i pn xtau mcm mane die bikin daging silang tu tp sedap la...


muka bahagia plus i look like panda bear.....


my aunt baru balik sekolah... hehehe...


owh my cousin.... ank aunty.... dorg dh hbs mkn baru makanan i sampai.... katanye silap tgk order  grrrrr....... mrh tau x? i lapar......

ni kira mcm birthday eve la... wahahah lunch besar....



THURSDAY-the birthday..... 
im not going anywhere that day... i prefer to stay at hoem with my mucuk2 cousin nani.... plus my birthday clash with thaipusam... huh tau2 je la keadaan kl bile public holiday... x sanggup mak.......

besides my aunty prepare scrumptious meal for lunch... omg... it sooooooo mouth watering......

special for my birthday:


tomyum campur.... pedas berasap berdengung meletop.... sedap gile....


ikan stim... pehh... teringat lagi rase die... sangat sedapppp...


ayam goreng... 

i rase taun ni plg bez... heheh... hopefully i sempat melalui tahun2 akan dtg.....

No comments: