~when i'm dealing with human i learn empathy, happiness and joy. when i'm dealing with animal i learn compassion, tolerance and forgiveness which is for me humanity. -farhanah noah

Thursday, 10 June 2010

~bAHaN-BaHAn gEmbIrA..............

lately saya tidak begitu gumbira nak update blog.. mungkin kerana laptop saya yang sudah arwah... ceh vavi... elok cukup 3 tahun pakai trus dia x bole on... cilaka tau... saya bru nk back up gambar2 dan movie2 tp dia teross xnak on... arrghhhh..... tensi ditahap maksima... pulak tuh cun dia rosak time seminggu lg nk hantar final report... musnah mase depan...... report x siap lg laptop saya dh mampfus....

betul2 rase kehilangan... owh yeah... sementara itu saya mem borrow laptop anis beserta berukbendnye... hah lg satu berukbend ni adalah prepaid so kalo habis kredit tu memang ternganga je la depan laptop ni... apepon nk buat entry adalah satu cabaran.. bayangkan la ok dh semangat gile ni nk wat story tup2 gmbar x transfer kt laptop pmpuan ni la... nk transfer gambar tgk2 laptop ada org guna... haihhhh.. last2 hilang semangat daaaaa....
laptop clerar ble dh xde kredit la... cilakaksss tau.. at least kn kalo ade lappy sndri bole la dok wifi kt mane2 kn? ni nk berpeleseran ngh lappy org... aihh.... harta org kn.... 

beserta ngn entry-kurang-gambar ni... saya nk ucapkan heppy birthday untuk satu-satunye budak laki dlam fmly saya selain abah  pada 11 jun 2010... 

yeay yeay
tapit dh tua...
yeayyyyy....


si penyibuk ditepi kiri....




tapit si tulang


moge panjang umur tapitttttt
buleh blanje tgk movie...
yeayyyyyy.....

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!

No comments: