~when i'm dealing with human i learn empathy, happiness and joy. when i'm dealing with animal i learn compassion, tolerance and forgiveness which is for me humanity. -farhanah noah

Sunday, 18 April 2010

~ShOpPiNg mALL mArAThOn.......



okay... i went to sopping mall marathon last saturday... what the heck is shopping mall marathon???? hahha..

owh teramat la bosan... so saya ajak anis ngn bf nye berpeleseran kt area kl.... nice... saya suka.... hm... 

since mereka jnji nk fetch saya kt shah alam so saya rileks je la kt apartment pg2 tuh... saya ckp ambk around 10 am tp biase la janji melayu.... 1130 bru sampai... perut dh lapar gle dh... cam haram btol... ckp la awal2 nk dtg lmbt... bencisss....

ok... saya prepare breakfast... incase kelaparan.... yes memang betol... adalah lapar... grrrr..... so we had breakfast in the car.... sbb lapar sgt dh... nsib la prepare breakfast... kalo x memang menggigil kelaparan la.... the driver gedik... saya suru stop mane2 mkn tp die xnk... so ko kelaparan la ye.....

1st destination is @curve... hm... x best... maybe agak awal... around 1230 kami sampai......plus kt cni xde ape... nk tgk movie masing2 mcm beku... lemau... lambat.... blur... so perjalanan diteruskan keluar dr @ curve tu... camwhore kt lobby sikit sebelum dihalau makcik guard sbb cross line larangan masuk... mcm haram..


 

jake sully...

xde yg best kt sini... move on la.... owh ada street mart kt luar... nice... cantik view nye..... i likeee itttt....



kaum batak dan haiwan peliharaan mereka....


 konon naik tangga la kn.... sila abaikan objek hitam dibelakang saya...

sila jgn persoalkan gambar ini...

oleh krn boring so kami masuk ke d curve plak... mane tau ade sale.... hahah... xde sale pon... hampeh...


fokus.. fokus


oleh krn tiada hala tuju disini... maka kami pun ke destinasi seterusnye... one utama plak... ok... kt cni bez sbb ader sale.... x la shopping sakan... at least xnk balik ngn tgn kosong... owh gembira dapat mmembeli sehelai tshirt dan sehelai cardigan panjang.... gembira.....

abaikan lembaga hitam dibelakang saya itu.... dia hanyalah tukang pandu kereta... dia tidak penting....

oleh krn dh bez n exited tgk barang sana sini... kaki pn adalah sudah penat.... maka sesi meng cam whore adalah slow... x byk pict diambil kt cni.... dan... perut sudah lapar sgt.... so kami pun cari tempat lunch plak...  ye lunch... around 4pm....




 saya x sure sgt la kt mane restoran ni... tp adalah best... from western to eastern die pnye menu.... harga pn afordable... sedap pn sedap gak... list menu dia mcm list match game bolasepak dow.. slalunye kt tepi menu tu dorg sediakan gmbar contoh tp  dorg letak gmbr team2 bolasepak plak... aishhhh.... so x dpt imagine la mcm mane rupa paras makanan tu kn... ape la.... 





ade tgn keji mengganggu.....



gmbr ni buruk gle... saya pn x sure knp mamat ni sanggup buat muke mcmtu... hahahah... lawak gile....






ok... yg kt sebelah kiri tuh bukan beer.... itu adalah fresh honey dew.... betol...


padahal die byk mkn td... tp msh lahap... keliwon???? btw mee tomyam ye uols...

grilled chicken... saya minta coleslaw diganti ngn mash potato.... bru bes... heheh....

ok... then adalah lost coz x tau nk kemana lg... jd suara sumbang makhluk hitam sajes ke sunway pyramid... yeahooo..... xnk balik... xnk balik.....

actually saya adalah seorang yg malas nk keluar rumah.. kebanyakan mase adalah duduk di dalam rumah... tp nnt ble saya dh keluar saya malas pulak nk balik rumah.....

ok parking kereta kt parking lot kt luar sunway hotel....



teringat zaman dulu-dulu..

heh... uols perasan x objek hitam tu memang suke enterframe time saya nk camwhore kn? cube review balik pict2 td... musti die ader kt belakang saya....

ok saya paham... fine... aku letak la gmbr ko kt blog aku ni ha... ehh tidak.. tidak... dia bukan makhluk belaan saya.. syirik....

pompuan ni memang lorat... dh la die yg beria nk mkn... then sampai2 sunway je nk minum plak.... so g la booth jus... lupa ape namenye... tp hrga die adla dalam rm8++ n siap ader promotion untuk student... si pelahap ni pn trus jadik member... tuh membercard nye.. pasni kaye la kdai jus tuh... pelanggan tetap die ni akan datang menyerang bile2 mase....

jalan2 cuci2 mata sampai mlm kt dalam tu... interesting coz ader sale juga.... saya pun x paham la... knp dorg wat sale?? or maybe harga time x sale pun same je... cume saje letak sign sale sale tuh?? or dh mark up dlu bru bg discount la konon.... cmtuh eh???
around 9 blah... cri tempat lepak... kaki dh gigil2.... lepak kt asia cafe... ok la tempat org tgk bola.... die mcm fudcourt la... ader hidang beer n etc... tmpt nye open air.... x kisah la... nice cozz ramai org x kira bangsa... but dorg serve pork... ok... saya x kisah sgt beer and alcohol... tp saya x leh go kalo ader serve pork la..... so... kami pn blah..... jem x hengat area subang tuh... around 10 lebih tuh lepak kt 1 restoran ni.... skali tgk mamak plak la..... fyi saya x berapa lyn mamak... demand kn?.. tp mengenangkan agak lapar... n nak mengalas perut sebelum balik maka saya pun order la nan cheese n mee goreng...




ok... canai kafe namenye... kt area subang... xtau la nk ckp sedap ke x coz saya sgt jarang nk mkn kt mamak... hehe...

mcm restoran mamak biase... agaknye la....
k xtau nk tulis ape lg dh.... saya ambil mase 2 hari nk upload pict kt post ni... ntah la knp line x bagus... fuck btl...

k... later..

No comments: