~when i'm dealing with human i learn empathy, happiness and joy. when i'm dealing with animal i learn compassion, tolerance and forgiveness which is for me humanity. -farhanah noah

Saturday, 20 February 2010

~bArBe-Q..................................................


ok... kejadian ni berlaku pada hari ahad selepas kejadian mid valley hari sebelumnye... fine... saya ni memang malas nk kua... once saya dh kua saya malas pulak nk balik... hahahaah..... so adalah lebih appropriate saya tgl di rumah... ceh... padahal xde duit nk kua... cover.. hah.. merujuk kepada perkara di atas... adalah seronok jika anda adalah pemalas nk msk tp nk makan... cun2 terkena batang idung sendiri...

ok... around 7pm.. haslina text...

'cyg.. jom g bbq kt uitm...

then saya balas...

'bbq ape cyg... bley ke i datang?'

then blablablabla... dipendekkan cerita.... sy pun bersiap2 dalam 830pm kua rumah untuk ke uitm... x jauh pn.. apartment saya bersebelahan ngn pintu utama uitm shah alam... hoh.... sampai ke lokasi dgn mudah... hahah.... lokasi adalah di kolam renang depan canseleri.... sampai2 je. trus menggedik kt tepi kolam tuh... camwhore bagai nk rak...

 

my bff.....


.......................................................................................................


view yg menarik kt pool canseleri ni

 

ok... time kami sampai tuh... fountain kt blakang tuh ada k... then x semena2 dorg tutup... bebudak yg datang nk camwhore tup2 trus tutup... ok... sangat busuk ht.... saya x sempat nk camwhore berlatarbelakangkn air tuh.... but then sdg kami menggedik kt depan cam ni... tetibe je dork bukak balik.... pehhsss.... ini hasilnye... kebetulan kami duduk kena plak btul2 center.. hahak... rezeki...



  menu adalah nasi goreng, roasted lamb, grilled chicken, grilled sausage, coleslaw n etc... tekak ni nk mkn benda ni... ada lg dorg sediakan menu lain... agak superb la... ble tgk balik rase lapar jekk... terkenang roasted lamb tuh... huhu... terliur.....

sebenarnye bukan 1st time kami menjelejah ke kolam canseleri ni.... ye la nk dtg kt cni kne gigih... bus tanak berenti dkt2... so kne jalan jauh+penat+semput... 
hah..... tatau la ape lg... tata...

No comments: