~when i'm dealing with human i learn empathy, happiness and joy. when i'm dealing with animal i learn compassion, tolerance and forgiveness which is for me humanity. -farhanah noah

Monday, 11 January 2010

~TerSanDuNg.....

hr ni jek 4 kali sy tersandung... 1st time nk g tmpat keje... jalan laju2 pastuh tap! tersepak kt batu divider... tu la... kelam kabut lg... kali kedua time teman kwn wat pembayaran kt tgkat LG hoh btol2 kt depan pintu masuk.... ntah mate tgk kemane ntah... kali ketiga time keluar dr wat pembayaran tu... mate asek no tgk tv.... yg keempat kt depan kedai topap kt seksyen 2...  adoi... sakit la kaki....

..........................................................................................................

meh share story morry the morning glory sket...

venue: somewhere in seksyen 2 shah alam
time: around 6.30pm



hah... apehal lak ni?// bukan ape... fenomena... ntah knp la ngn minah ni... nk pkai kain ke x????? serius... kt tempat public yakni kt kedai mkn kt area seksyen 2 tuh... sy rase budak uitm ni.... x senonoh kn.... nsib sy x dok mkn citu..... kalo x kompem ilang selera... yg cik2 abg tuh suke la dpt tgk free show... sy heran la... die ni x perasan ke kain die tuh dh sampai tahap terkoyak rabak???? musti die bajet hot kn... siyes la sy ckp... muke die x la cantik sgt... tp itu bukan la isunye.... cantik ke x ke bukan pade rupe semate... yg penting attitude ma... ATTITUDE... dh le awk tu pki bju kurung... x yah la nk cemarkan adat budaya ngn bende2 camni... hish... mule tuh sy perasan x la die kangkang kaki die besa sgt... pastuh mkin lme2 mkin besa sey.... sikit jek lg nk ternampak panties die... huh... bek bukak jek kain tuh trus... buruk rupenye dok terkanhkang depan khalayak.... btol x?

tuh blom citer lg member die yg feel merokok... lg... udah le berbau kurung.. bangga giler die time hisap rokok tuh... bangga kot pki bju kurung tp isap rokok... mcm normal jek... pas kenyang mkn trus berasap2... cehhh... ntah ape2nye... yuckksssss!!!!!!!

No comments: